CSN

Vilken heldag gårdagen blev! Började tidigt med tvättning kl 8.. :S Lite väl tidigt för min smak men det var verkligen på tiden. Sen BVC med Valle. Sen sprang jag 8:an medan Niklas passade Valle. Klockade denna gången och sprang på 52 minuter. Måste väl anses helt ok? :)

Efter det mötte jag min barndomskompis och fikade på hennes föräldrars veranda. Sen storhandling och städning innan Johanna och hennes lilla vovve Edwin dök upp så åt vi middag och drack vin. Fast nu när jag berättar låter det inte så mycket.. Men ändå. Trevligt att sitta och prata! Var alldeles för länge sen vi sågs.... :) Det roligaste var att Edwin var livrädd för Valle, som var kolugn.. Borde ju vara tvärtom!

Nu blire strax Öppna förskolan för oss.. Och planen är att hinna med lite ryska-plugg medan Valle sover middag. Har återigen lyckats med att hela veckan gått utan att jag tittat i böckerna... Hehe.

Sen fick jag ett glädjande besked av CSN igår! Mina studieresultat från Australien var så illa som 11 godkända kurser av 35 (...) så trodde först jag skulle behöva samla poäng i flera år för att fylla ut. Men tydligen är det så att 3 år efter den senaste utbetalning kan man ansöka om nytt lån för nya studier och detta behandlas då som en helt ny ansökan. Med tanke på att det redan har gått 2 år sen min sista utbetalning så kan jag alltså om ett år plugga ifall jag vill det. En sten har lyfts från mitt hjärta! :)


Eller ska man satsa på en sångkarriär? Haha


Kommentarer
Postat av: Cathrine

jasså minsann, hade ingen aning om att det var så csn funkade, bra antar jag!

2010-04-14 @ 11:27:48
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var superkul att ses! Träffas gärna snart igen :) Puss och kram

2010-04-18 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0