Jobba jobb jobb

Igår var en av de segaste arbetsdagarna på länge. I år tror jag faktiskt. Alltså när allt bara tar emot. Inte för att jag hade några speciella problem på jobbet. Men man bara känner sig så omotiverad! Drar sig undan arbetskamraterna för att inte "dra ner" dom.. Likt ett döende djur drar sig undan flockan... Visst är jag poetisk? :)

Men från den ljusa sidan så vänder det ju alltid igen. Så idag kommer nog gå bättre. Och jobbar bara två dagar. Så det är ju "fredag" för min del.

Anmälde mig till ett starta eget-seminarium på torsdag. Så spännande! Man är ju sugen. Tänk att vara sin egen chef! :) Ska bara se om jag får med mig någon.

Vädret är inget spännande. Grått och blåsigt. Man längtar efter sydligare breddgrader. Trots att det är april. Jonny är i alla fall kvar tills imorn. Skönt att slippa bo hos mamma, som annars är det jag gör då jag jobbar.


Man FÅR drömma

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Man får VERKLIGEN drömma :)

2010-04-27 @ 16:16:50
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0