Namnsdag

Idag är det någon som har namnsdag minsann! Har det redan gått ett helt år sen namnkalaset? Galet.. Tiden går alldeles för fort ibland.. Det känns som igår! Men ändå inte. När man ser gamla foton minns man det som igår, men det känns ändå som en svunnen tid. Vad man var ung och naiv. Haha.. :)

Igår var jag med Miranda och hennes vänner och spelade "Med andra ord", ett spel jag gillar skitmycket! Jonny kom hem från Norge i natt så Valle fick sova hos mormor så jag kunde hämta på Nisse-terminalen kl 02:45.. Och såå trött jag var då.. :S Tror sova är det bästa som finns.

Få se vad vi hinner med denna veckan. Jonny stannar bara 8 dagar denna gången och jag jobbar måndag tisdag. Samtidigt som man bara vill vara hemma och mysa vill man ju också hinna träffa alla som vill träffa Jonny.. Så blir nog ett schema för veckan.. :)



För ett år sedan..

..tårtan som icke skall glömmas..

Dagens Valle: Namnsdagsbarnet uforskar mormors damm..


..måste ju smaka på vattnet också, så det smakar bra. :)


Kommentarer
Postat av: farmor

Nu skäms jag ,glömde alldeles bort att Valle hade namnsdag, hoppas han har överseende med sin gamla senila farmor, men krama han från mig och gratta,han ser ut att trivas med mormors damm ,bara han inte trillar i

2010-04-19 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0