Stora snooozet...

Stora snoozet blir det snart för mig. Helt otroligt att man kan vara såhär trött. Eller ja, ganska troligt med tanke på att väckarn ringde 05:15.. Var på jobbet 06:24 sharpe! (En stilla undran vad som tagit över en timme däremellan dock..) :) 1 utav 3 dagar avklarade. Ganska trevligt att jobba såhär. Ena veckan 2 dagar kväll, sen 3 dagar dag. Sen någon dag kväll.. Skönt att man kan uppskatta ledigheten sen... :)

Undrar dock hur jag tänkt orka med ryskan imorn kväll.. Och plugga in 2 veckors studier på eftermiddagen?! Eller när jag nu tänkt det, ska bli spännande.. Lunch-plugg någon?! :S Hehe...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Martina!

Skönt att höra att det gick bra på planet. Lite tungt att börja kliva upp tidigt till jobbet. Samma här, har haft väldigt trötta barn, dom har ju också hunnit vända på dygnet lite. Nu laddar jag för fullt inför stockholmsresan. Hoppas ni har det bra allihop och inte fick med er någon magsjuka hem. Krama Valle från oss och sov så gott. Vi får höras på telefon nån dag.

2010-04-07 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0