Dagis!

Inskolning på dagis började idag kl 10 för mig o Valle. Han älskade varje stund. Blev helt lyrisk bara han såg alla små cyklar på gården. Inomhus var han som galen och sprang runt bland alla saker, provade att spola vatten i de små kranarna, slet någon av han en grej rusade han genast till nästa. Lät fröknarna hålla honom, käkade melon, hoppade studsmatta..

Han vart rikigt ledsen när vi gick. Och sov middag i 3 timmar efter... :] Det känns verkligen bra.


En gammal bild i väntan på att kamerasladden magiskt ska dyka upp ur en flyttlåda...

Vidare hade jag kunnat berätta om flytten. Och livet i en trea utan lampor. Men det enda jag har lust att poängtera är: Flytta måste vara det i särklass värsta som finns!!

Men jag berättar hellre att jag har bokat London i oktober med mina syskon Niklas och Sigrid. Ska ha en rendez-vous med Erika från Italien... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

En riktig dagispojke! Vad kul! Snart börjar Manne. Eller snart, i mitten på okt rättare sagt :)!



London, fan vad najs! Vad kul att ni åker alla syskon!



kram kram

2010-08-17 @ 22:42:39
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0