Fina

Så idag vart det lite häng med Fina för Valle och mig efter att jag slutat jobbet. Trevligt! Får passa på då hon inte vet hur länge hon stannar i Sverige innan hon drar till Australien igen. Hmm. Ibland känns mitt liv inte alltför exotiskt. Men kanske bara inbillning.

Annars har jag i princip slutat spela Farmville, till förmån för det riktiga livet. Och med det riktiga livet menar jag säsong ett av Lost... :) Som var så spännande att jag plöjde tre avsnitt igår kväll och kom i säng alldeles för sent och var sen till jobbet. :] Men veckan har gått sjukt fort och imorn är det fredag och inget mer dagskift på fyra veckor för min del. Gött.

I helgen blir det nog mest flytt. Väntar på att min sjuka bror ska sluta vara sjuk och sluta ligga i horisontalläge på soffan. För att istället vara frisk och ligga i horisontalläge på soffan. ;) Han ska hjälpa till och flytta så jag kommer vaka vid hans sida tills han är frisk. Så han inte får för sig att smita. Disciplin!

Ska nog målas i köket också. Kaklet. Och inhandlas fönsterbräden, hyllor, byrå, badrumsskåp, speglar, blommor, korgar, ännu fler speglar, ännu fler hyllor och köksfläkt. Varav det sistnämnda är det enda som ska inhandlas snarast, fläkt finns nämligen inte alls i köket (!). Nu: Lost! :)


Fina och jag på Scruffy Murphy's i Sydney, puben jag o Jonny träffades på btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0