Grannar

Jag och Jonny håller ju på med evighetsprojektet att flytta. Så vi var i gamla lägenheten och slängde grejer. Packade och lyfte till nya. När jag kom tillbaka efter en vända hörde jag bök i soprummet och trodde först det var Jonny. Det bökades så länge att jag övergav tanken att det var någon därinne och antog det var dörren som smällde.

Sekunden senare kommer en granne ut från soprummet med bland annat vår före detta sophink från badrummet samt Valles gamla skitiga skötväska! Alltså har folk det så dåligt ställt?! Sorgligt ju - rota i sopor liksom. Jag hoppas verkligen hon tömde hinken, känner mig inte helt bekväm med tanken att hon återanvänder vårt gamla schampoo och våra tandborstar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0