Sova är underbart

Jaha det här blev ju en ambitiös dag. Kom hem från jobbet sjukt taggad på att flytta kartonger. Niklas var dock fortfarande sjuk, inget bra skick att hjälpa till alltså. Valle är med mormor på Tjörn så jag tänkte va fan ska jag hitta på, jag flyttar sakerna ändå. Skulle ju bara äta o kolla ett avsnitt Lost först medan jag smälte maten.

Ett avsnitt blev snabbt tre och ögonlocken blev allt tyngre och sen vaknade jag nu. Gud så skönt att sova med gott samvete, alltså att jag inte ska jobba helg. Har dock legat och halvdrömt om flytten. Såg framför mig hur jag lyfte hög efter hög med lock och ställde på en pall. Ryckte sedan till och rättade mig själv: Lock flyttar vi på jobbet, på fritiden äger vi kläder, böcker och möbler... :S

Lite mycket jobb det senaste kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja det kan bli lite galet ibland :)! Skönt med lite egentid dock. Även om den sovs bort (vilket jag säkerligen oxå skulle ha gjort)! kram

2010-08-06 @ 21:31:51
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0