Tradera och jag rond 2

Nu ska här säljas saker på Tradera igen. Hade ju tur förra gången. Vet inte varför, men har en uppsättning svarta stövlar i mer än ett nr för smått som jag aldrig lyckats få på mig. Så lika bra o försöka göra sig av med dem. Diggar att min tå finns med i fotot. Men ska man sälja skor så hör väl foten till va? ;)


Visst är de dyrbara?

Annars börjar jag bli något lost av att kolla på Lost. Skulle skriva "pinnen lossnade" på en lapp på jobbet och skrev "pinnen L-O-S-T-n-a-d-e"... Det tyckte jag var roligt.

Idag är Valle varit med mormor i Bovallstrand och har sovit där. Själv längtar jag tills ikväll då Fina kommer över för att hänga med oss i nya lägenheten. O första natten ska sovas där. <3

Och en liten tripp till London planeras för mig, Niklas och Sigrid. Kollade lite priser igår och tror vi kan komma under 4000 för alla tre med flyg och boende. Najs. Ska bara fixa sponsring för deras del.

Och om en vecka blire Linköping!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, satt precis igår o skrattade åt alla fötter jag såg på traderabilder :)))! Underbart!



Vad göra i Linköping?



kram kram

2010-08-13 @ 19:50:08
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0