1 Kommentar

En kommentar på 7 inlägg??
Bloggning var nog inget för mig ändå. Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jooooooo!!

2010-12-28 @ 20:18:24
Postat av: Cathrine

För att svara på din kommentar på min blogg (som inte heller samlar på sig mängder av kommentarer..), bilden är tagen utanför surfers, på en whale cruise och vi såg MASSOR med valar, värt!

2010-12-28 @ 21:28:55
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du måste ju blogga från Australien!! Och jag kommenterar inte så mycket eftersom jag tycker alla mina kommentarer blir så fåniga haha...

2010-12-28 @ 21:47:56
Postat av: Mamma

Lägg av! Du kan inte lägga ner bloggen nu, när du ska till Australien! Den är ju som bäst när avståndet ökar. Det känns inte så självklart att skriva på din blogg när du bor i G-stan, fem minuter med bil här ifrån. Ha det fortsatt bra i Byske, innan du åker. Kramar

2010-12-29 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0