1 - Om mig

Jag heter Sigrid Martina Ljungberg. Jag är 26 år och bor i Göteborg där jag är född. Jag har en son på två år som heter Valdemar. Han är född i Skellefteå, en bit ifrån Byske där min sambo kommer från. Jag spenderade min föräldraledighet på ett år i Byske.

Innan dess läste jag en diplomutbildning i Business i Surfers Paradise i Australien. Där träffade jag min sambo. Bodde där i 14 månader. Ska även åka på besök dit efter nyår. Längtar!

Jag jobbar som maskinoperatör på International Färg sen 2004. På fritiden gillar jag att umgås med min son, träna, blogga, böcker och språk. Bland annat läser jag ryska på Folkuniversitetet just nu. Gillar även att sjunga. :) Något jag tycker är fint är piercings och är för närvarande prydd med 5 stycken samt 2 dermal anchors i en tatuering på armen.

Om mig hoppas jag folk säger att jag är snäll och rolig. Men misstänker att många även skulle nämna arg och envis. Har även hört smart.

This is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0