12 - I min handväska

Denna punkten är lite roligt. Har alltid med min handväska vart jag än går. Denna valda dag fanns följande i den:
  • Plånbok
  • Nyinköpt bok
  • Ett tomt cigg-paket
  • En miniräknande linjal
  • Min lilla svarta bok (almanacka)
  • En penna
  • Ett USB-minne
  • En vaselinburk
  • Ett urklipp ur Metro om hemlösa
  • En lapp från jobbet med mina semesterdagar
  • En lapp från jobbet med mina uttagna föräldradagar
  • En snusdosa
  • Min kamera.
I jackan finns en del saker som såklart åker i väskan då jag hänger av mig jackan:
  • Mobiltelefon
  • Läppglans
  • Nycklar
  • Cigaretter och tändare
  • Headset till mobilen.
Ett helt liv?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja handväskan är verkligen ens liv! Sad but true :)!



Ang vattkoppor så smittar det som mest dagen innan och samma dag det bryter ut. Sen är smittrisken nästintill obefintlig. Så i Konrads fall så är det rätt kört för er del när ni kommer upp. Men ngn annan kanske precis har fallit dit som ni kan fara o hälsa på :)!

2010-12-13 @ 11:30:47
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Hm...

Glömde du inte nått igår?

2010-12-13 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0