13 - Mitt hem

Ja det här inlägget kan nog kännas lite tomt utan foton. Lånade ut kameran till pappa idag.

Men kan berätta att mitt hem är en trea i Gamlestaden på tredje våningen.

I sovrummet bor jag, Jonny och Valle.

I vardagsrummet har vi en stor hylla med Valles alla leksaker. Och en soffa. Och en tv.

I hallen har vi en gammal fin kista, en semestrig tavla och ett vitt skoskåp.

Det tredje rummet är ett gästrum slash Sigges rum då hon bor här. Även känt som min walk in-garderob då mina kläder brukar ligga strödda över golvet. :)

I badrummet finns badkar och en fin svart hylla med en växt.

I köket bor lilla hamstern. Har ett par döende växter där också. Vet inte varför mina fingrar inte blir gröna. Men plast-växter is the shit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0