14 - Bloggfavoriter

Roligt ämne - jag älskar bloggar! Jag gillar att skriva och läsa så bloggfenomenet är typ det bästa som hänt mig. :) Dessutom är jag galet nyfiken så tycker det är sååå gôtt att man kan läsa vad andra har för sig... :)

De enda kraven jag har på en blogg, ja förutom att den ska vara någorlunda intressant, är att den ska uppdateras någorlunda ofta och bilder är ett plus. Och naturligtvis skoj om man känner bloggaren, men inget måste.

Bloggar jag besöker dagligen:
Bland flera andra. Typ brukar länkas runt från listan på Johannas sida och hamna på alla möjliga flyktiga bekantskapers bloggar. :) Me like! Folk kan ju inte bli sura för man läser liksom, finns ju lösenord för sånt. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0