16 - Det här har jag ätit idag

Ja denna kanske inte var så vansinnigt spännande. Men here we go:
  • Ett pizza-bröd med ost på till frukost
  • En fjärdedels kebab-pizza till lunch (rester av lunchen igår)
  • En fjärdedels kebab-pizza till middag på jobbet (ja den räckte till 3 måltider :)
  • En påse lösgodis nu när jag slutat jobbet.
Har blivit en hel del snaskandes här om kvällarna. Igår åt jag hemmagjord kola till middag. Störigt också dessa skrovmål som brukar bli när jag kommer hem efter ett kvällsskift. Men men, ett senare problem att adressera.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh det där såg ju iiinte fel ut.. Mums!!

2010-12-17 @ 17:35:11
Postat av: Cathrine

Äsch, är man aktiv så kan man få käka allt man vill och lite till, mer godis åt folket!

2010-12-17 @ 20:32:59
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0