18 - Dåliga vanor och laster

Ja det här kan bli en del.... Skulle just fråga Jonny vad som är skillnaden mellan en dåliga vanor och laster men lyckades istället säga "Vad är en dålig ovana"... Det var stört. Nåja åter till ämnet.

Kan ju börja med de självklara såsom rökning, biter på naglarna (håller på att sluta), röker även i bilen...

Jag älskar också att handla, behöver inte bara vara kläder och sånt, även mat är roligt att spendera pengar på. Ja, lite dålig med pengar är jag allt. Morgontrött, skjuter gärna upp saker och har galen beslutsångest. Känns ibland som om jag är helt oförmögen att fatta minsta lilla beslut. Sa jag morgontrött?

Sen har jag en irriterande ovana att sitta uppe sent på kvällen när jag egentligen borde sova.

Och då har vi inte ens kommit till Facebook. Där man kan slösa timmar o bara stryka runt bland folks profiler. Nåja, kanske inte timmar men någon timme.

Sen har har en förmåga att planera in lite mycket saker att göra hela tiden. Och så blir man besviken på sig själv när man inte hinner...

Hmm det där känns ju inte riktigt som en smickrande beskrivning. Men det var väl meningen hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0