3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Sigrid Madeleine Turesdotter och min pappa heter Sven Mikael Ljungberg. De träffade varandra på gymnasiet men lever inte längre tillsammans. Pappa lever med en ny kvinna.

Min mamma är född 1959 och var 24 år, precis som jag, då hon fick sitt första barn, dvs mig. Hon jobbar som lärare på en högstadieskola här i Göteborg.

Min pappa är född 1958. Han jobbar som fabrikschef på International Färg där även jag jobbar.

Jag och Miranda med våra föräldrar

Och angående förra inlägget kan jag meddela att pojken hette Felix och är två år äldre. För er som undrade alltså.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är du lite yngre än vad Valle är nu. Du har inte fyllt 2 år.

2010-12-04 @ 13:54:55
Postat av: Johanna

Hahaha, helt UNDERBAR bild! Lite Björn Borgvibbar över pappan :)!

2010-12-05 @ 00:06:22
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0