9 - Min musiksmak

Det här kan bli intressant eftersom Jonny bara suckar när jag får välja låtar på Spotify. Jag kan väl inte hjälpa att ingen annan gillar Modern Talking? :) Jag älskar musik och går mer än gärna runt och nynnar på låtar som passar mitt humör. Några favoriter är naturligtvis självklara men kan nämnas ändå: Rammstein, TATU, Nationalteatern, Björn Rosenström som vi ska försöka se i sommar alla andra verkar ju gö det. Nah screw this, säger som Piff och Puff det är bättre jag visar er istället:

Bästa låten

En annan bra låt
Sånt här gillar vi
Sånt här gillar vi också
Bästa Australien-låten
Näst bästa AU-låten
Inte helt tokigt detta heller, också AU-musik
Denna låten sjöng jag för att få min häst att slappna av då vi red i mörkret
Också bra
Även denna AU-minnen börjar undra vad jag var före AU eftersom allt verkar börja där... Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

det glädjer mig att flaunt it och die mauer finns med :)

2010-12-10 @ 10:17:36
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0