Blondes and mortals

Efter att ha varit brunett januari till december har jag kommit på mig själv om att drömma mig till ett land med ljusa längder. Sagt och gjort - dags att bli blond igen! Planen var att testa ett år och det har jag hållit. :) Har varken haft roligare eller blivit tagen som mer seriös. Så screw this.

Med tanke på hur svårt det var att få till den mörka färgen var jag ganska beredd på bekymmer när jag ikväll startade blondering rond 1. Men i mitt stilla sinne undrar jag att om det var tråkigt att vara brunett - är det verkligen roligare med orange?!?! Skämt åsido vart hårbottnen riktigt grym. Hehe

Före och efter

Sen har vi ju nya lilla husdjuret som flyttat in... Valle gillar mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åååå, du som var så fiiiin i mörkt hår!

2010-12-03 @ 23:46:08
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Hamster??!!! Och jag gillar den mer orange nyansen, på riktigt!

2010-12-04 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0