Ett senare projekt

Ja den här 6 veckors-utmaningen får nog bli ett senare projekt känner jag just nu.

Synd men har verkligen inte tid när det är så mycket annat som kräver energi och planering: Jobb, projekt på jobbet, jul, julklappar, resa till Norrland, resa till Australien.

Ifall den andra bloggen försvinner tänkte jag spara info om vad man ska göra under veckorna så jag kan göra den en annan gång:

Vecka 3:
Streetwalk/run minst en km varje dag
Säg minst en positiv sak till dig själv i spegeln varje morgon

Vecka 4:
10 timmar. Denna vecka ska innehålla 10 timmars träning/motion/rörelse
Skriv ned 10 saker med din kropp som du är nöjd med.

Vecka 5:
1000 hopp. Denna vecka ska du göra 1000 hopp: Upphopp, grodhopp, benböjshopp, burpees, småhopp, hopprepshopp, längdhopp, höjdhopp.
Ge minst en ärlig komplimang till någon i din omgivning varje dag

Vecka 6:
Utför de 5 maxtesten från vecka 1 igen
Testa en ny träningsform
Skriv ned ytterligare 20 saker med dig/din kropp som du är stolt över/tycker om.

Känns tråkigt att inte hinna slutföra men jobb, Valle och mitt liv kommer i första hand....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0