Nunda anyone?

Har äntligen styrt upp Den Violetta Sagoboken! Fick pallra mig ända till Stadsbiblioteket för att hitta den. Alltså det är samlings-sagoboken med min favoritsaga Nunda Människoätaren  i. Vill ni höra den? Ge mig tre stora JA så ska jag skriva in hela sagan här. :)

Annars har jag varit och rekat i den vegetariska delen av Willys idag. Tänkte förklara varför men det har jag inte tid med nu. Ni vet, vegetarian är ju ett så starkt ord. :) (no offence) Men tror det kan vara nyttigt att prova lite grönare mat. Och slår då 2 flugor i en smäll där jag i 6 veckors-utmaningen ska prova en ny ingrediens. Närmare bestämt quorn.

Busungarna hos farmor och farfar idag. Eller som Theo säger: farfar och farfar :)

Kommentarer
Postat av: farmor

vad är det för spännande nyckel busungarna håller på med.

Jag tror Teo blivit lite rundare och Valle lite slankare, det verkar inte vara så stor skillnad på dom nu.

Kram

2010-12-06 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0