Vecka 1

Då var första veckan på 6 veckors-utmaningen till ända. :) Har hunnit med följande:

Fredag: storstädning räknas som 1 träningspass
Lördag: lördagsjobb 1 pass + promenerat 8 km 1 pass
Söndag: promenad 4 km 1 pass
Måndag: -
Tisdag: Promenerat 4 km 1 pass + 2 min plankan + 5 armhävningar
Onsdag: 2 min plankan + 10 armhävningar
Torsdag: Promenerat 12 km 1 pass + 10 sek jägarvila + 36 upphopp

Totalt antal träningspass: 6
Totalt km: 28 km
Totalt armhävningar: 15
Totalt plankan: 4 min
Totalt jägarvila: 10 sek

I maxtesten gick följande:
30 min: Tog mig 3 km
Plankan: 2 min
Armhävningar: 5
Upphopp: 36
Jägarvila: 10 sek

Kommentarer: Det enda som inte är gjort denna veckan är avslappningspass. Ska ta det imorgon med en yoga-dvd.


Vad som ska göras i vecka 2:

2000 trappsteg ska betas av
Tacksamhet: Skriv ned minst 3 saker som du är nöjd med
Testa ett nytt recept/ingrediens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0