Ännu mer snö

Ja inte lätt att göra nånting i detta vädret! Jag väntade i fyra timmar på att någon skulle skotta gården så vi kunde gå en sväng med barnvagnen... Ska inte hyresvärdar göra det? Hur som helst hände inget så vi pulsade iväg till Konsum en sväng. Skönt att komma ut. Segt att dra barnvagnen baklänges i typ 30 cm snö.. :S

Jag löste gåtan med p-biljetten också. Dom kan ju skrapa bort snön från rutan! Fan va bright man är ibland! :]

Så nu blir det datorn en stund för mig medan Valle sover middag. Sen behöver jag verkligen aktiveras! Men vi har ett hopprep, en pilatesboll och en yoga-matta här i lägenheten så borde inte vara alltför svårt att hitta på nåt... Här kommer lite foton så länge..

Någon tror att han är pytteliten:

 






Vädret idag...:


Var på Ikea en sväng med Angela igår och köpte fina lådor att förvara mitt smink i...:



Kommentarer
Postat av: farmor

Man kan ju tro att ni är i Norrland när man ser så mycke snö ni har.Här är det både snö och kallt drygt 20 grader hu.

Den där busiga pytteliten verkar ha kul ialla fall.

Hoppas det går bra för er när pappa Jonny äre och jobbar.

Många kramar

2010-02-20 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0