Det snöar

Det snöar fortfarande hur mycket som helst här! Har ju snöat sen klockan  17 igår... Nu är vi hos mamma och tvättar, Valle ligger ute och sover. Vet inte varför jag fick den ljusa idén att åka hit med tvätten. Hade varit såå mycket enklare att tvätta hemma. Men men... Orka boka tvättid liksom... :)

Inga foton denna gången då kamera och sånt är kvar hemma. Funderar på att åka en sväng till Ikea lite senare. Svårt att göra nåt annat i detta vädret när jag inte har barnvakt. Och som jag grämer mig att jag köpt träningskort på Kristinedal, som har barnpassning från 2 år, istället för Life i Kortedala som har barnpassnig från 3 månader. Det ger ju inget att bo nära då, kan ju inte gå dit om jag har hand om Valle... :S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju kanon med barnpassning på gymmet! Men jag håller med om att det andra alternativet hade nog varit bättre i ditt fall :)! Ha en toppenhelg o krama Valle fr mig!

2010-02-19 @ 15:15:59
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0