Invigning...

....av nya datorn sker just nu! :) Fick ett ryck igår och köpte mig en som fungerar. Har använt Jonnys hittills, men då han åker till Norge imorgon skulle vi koppla in min gamla... Och insåg att den var förbrukad. Så iväg och spendera alldeles för mycket pengar på en ny. Känns riktigt bra.

Jag klarar mig knappast utan dator. Gör ju allt på datorn... Plus att jag vill ha en som funkar, dels för bloggen och dels att jag kommit in på två distanskurser som jag ska ta tag i under veckan.

När Valle sover under dagen brukar vi lägga honom i vagnen utanför fönstret. Nu har det hänt två gånger: En granne går förbi och tror att pojken är övergiven... Ursäkta liksom? :) Skulle man lämna ett barn bara sådär? Fattas bara att någon tar honom någon dag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0