RAMMSTEIN

Angela tittade förbi en stund igår kväll. Trevligt att sitta och prata lite. Inget alltför avancerat en måndag kväll... :)

Idag har jag stora planer! Det bär av till Malmö med Marianne för att kolla Rammstein live!! Närmast på schemat står Öppna förskolan där Valle ska få bekanta sig lite närmare med sin morfar, då det är han som ska ta hand om ungarna ikväll/inatt(/förhoppningsvis imorgon bitti...). Min första riktiga konsert btw...

Sen i veckan ska jag verkligen ta mig tid för bloggdesign här. Det står ju för guds skull inte ens vems blogg det är på startsidan! :) Så Johanna: Ja, det var planen. :)

Stripped -Rammstein live i Frankrike


Världens bästa band?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0