Smile

Så jag tog en liten promenad nyss med Valle i vagnen så han skulle somna. Min mössa är i tvätten så jag tog på mig mina fina svarta öronmuffar... Går bara en liten sväng runt huset - och möter en annan mamma med barnvagn och svarta öronmuffar. :)


Pga av vädret har det blivit många små promenader de senaste dagarna, bara runt husen i Gamlestaden. Jag spanar och spanar, kikar in genom fönster och tittar på uppgångar och balkonger och in på gårdar. Och har kommit fram till att det antagligen finns många 3:or med balkong som tillhör Poseidon, som jag skulle kunna tänka mig att bo i. Inte för att det är aktuellt just nu, en 1:a på 36 kvm duger alldeles utmärkt åt Valle och mig, men längre fram har jag väl tänkt oss nåt större. Alltid trevligt att drömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0