*gone fishing*

Här vart det *gone fishing* i hela sinnet. Solen skiner och jag har ridit på en äng på svettiga hästar. Nakna småungar har badat i lilla poolen i trädgården. Myggbett som bara kliar och kliar. Jag har helt förträngt vardagen och lyckades till och med glömma betala räkningar.

Jonny ska iväg ikväll så då ska jag ta mig tid att lägga in lite foton. Annars har ni väl läst LyckaTM av Will Ferguson?? :) Ett roligt lästips om alla självhjälpsböcker. Handlar om en som lyckas skriva den ultimata självhjälpsboken som faktiskt fungerar. Men vad händer med världen när alla blir lyckliga? Alla lämnar sina jobb och hänger en lapp med "gone fishing" på dörren... Riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0