Sommarpix

Här vart det ju hemmakväll för mig som sagt så har laddat in lite foton. Fick ta bort x antal filmer för att få plats med fotona på hårddisken: Imponerande nog närmare 900 foton sedan dagen före midsommar! Va fan, jag tycker ju vi aldrig fotar nånting... Men bara från fiskekvällen vid älven igår var det närmare 100 bilder knäppta. Galet.

Igår hann vi även med att filma min ridning och fota Niklas som satt upp i sadeln för första gången. Eller första gången på 10 år i varje fall. Och galopperade! :) Här gör vi verkligen allt och ingenting. Men när solen skiner bär det verkligen emot att sitta i mörkret i sovrummet med bloggen - ni vet vad jag menar..

Det här blir första gänget bilder... Blandade foton på Valle som leker Byggare Bob med varenda verktyg han ser, hoppande kusiner, andra vänner, party på Lanternan och den eviga linslusen jag... :)







snyggaste linnet i år? hittades på en främling :)



Nä det här får väl räcka för idag. Ni ska ju idas klicka på bilderna också.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0