Uppdatering

Ja då vet vi det: Det är inga problem att blogga när man jobbar dag, men då jag jobbar kväll är det lite svårt att hitta tiden. Är hemma runt 23 på kvällen och då kollar jag o Jonny på film. Och dagtid är ju Valle ett stök. Vill helst inte ha datorn framme när han är vaken. Bara igår hade han "pillat lite" på den - och förminskat texten till oläsligt! Fattar inte hur han lyckas eftersom jag själv knappt kan det. :)

Nu börjar här bli lite ordning i alla fall. I måndags skrev jag kontrakt på nya lägenheten och nycklarna har vi fått. Så augusti ut har vi på oss att flytta och städa ur. Ska måla lite först. Har tagit hem 20 flyttkartonger från jobbet så ska börja packa snarast. :)

Får bara se hur man ska orka detta samtidigt som man jobbar. Men en utmaning är ju alltid välkommet! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så sonen ör mer teknisk än sin mor??! Fast det börjar vara så här hemma med!



Å vad spännande med flytt! Fatta hur bra ni kommer att få det!



kramar fr norr...

2010-08-02 @ 21:19:43
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0