Cykelväder nånting

Idag blev mysig cykeltur i morse med Valle till ICA. Någon kastade av sin sko så blev att cykla hela vägen tillbaka. Man märkte det naturligtvis när vi var så gott som hemma... Men så länge solen skiner känns bekymmer av alla dess slag avlägsna.

Sen blev det tårta och fika hos Malte som fyllde 3 i veckan. Mysigt. Deras lille Emmet, bara ett par veckor gammal,  gör mig mer bebissugen än någonsin. Men ett senare projekt.. ;) Valle spenderade hela kalaset i bassängen, trots att han badat hela förmiddagen. Fan själv har man inte ens tagit årets första dopp, värsta utklassad av sin son här hehe.

Vår lägenhet i Göteborg har blivit besiktigad och godkänd idag i varje fall. Så ska försöka komma över papperena till den nya och skriva på, så fort som möjligt när man är i andra änden av landet.

Just nu är det mest fantasier om att köpa ett stort hus här och ha ett stall på gården. Martina, the horse whisperer liksom.... :D Drömma går ju. Alltid. :)

Det enda jag för dagen har att klaga på är väl ett riktigt i-landsproblem: Har nästan bara fotat liggande bilder så är inte helt förtjust i hur jag tänkte lägga in dagens foton. Eller fotona är från fisket häromkvällen. Hehe.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, precis! Äntligen så fyller de ett syfte :)!



Vilka härliga bilder du har lagt in! Värsta sommarbilderna! Jag hade dock väntat mig ngn Lupinbild när jag kikade in :)!



Vi syns img :))))

2010-07-04 @ 20:38:16
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0