Årets kortaste dag?

Heregud vet inte ens vart den här dagen har tagit vägen?! Valle var mycket söt som lekte i vattenpölen i morse utan regnkläder. Mindre söt när han vägrade sova på dagen vilket resulterad i ett mindre sammanbrott för min del. Vi somnade efter flera timmar tillsammans på sängen. Och jag var tröttare än någonsin när jag vaknade. Ingen vinds-tripp med vinterkläder denna dag heller.. :S

Valle var mycket söt när han fick sin nya tandborste och tandkräm förut. Satt och slickade på borsten i en halvtimme typ. Mindre söt när han som vanligt vägrade sova på kvällen. Vilket i och för sig var tur då jag insåg att jag gjort "en Sandra" :P dvs glömt mobilen hos mamma. Eller ska jag säga gjort "en Martina" då det här med att tappa bort saker börjar bli mer regel än undantag.

En biltur i 45 minuter blev det tills Valle somnade. Hur söt som helst vaknade han inte ens då jag bar in honom i ösregnet. Känns väldigt miljövänligt och ekonomiskt, men man måste ju prioritera! Var dock en bra bit hemifrån då jag insåg han sov. :S

Lite shopping har vi hunnit med också. Skatten har ju kommit. Så en leopardmönstrad sporttopp blev det för mamman. Kände mig också ungefär hur gammal som helst då vi handlade på Maxi med en kupong, 100kr avdrag vid köp över 500kr. Jonny bekräftade min nya pensionärsstatus. TACK. :)

Får se om jag ids köpa kamera imorn. Men det ska bli en hård helg. Och med tanke på hur sällan det blir bör det dokumenteras. Först 25-årsfest och fira Johanna imorn kväll, sen jobb tidigt lördag och se eventuellt utgång lördag kväll. Jag har såå gjort mig förtjänt av en utekväll! Har ingen aning om hur jag ska orka dock, men det skiter väl jag i. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, "en Sandra"...så klockren :)! Och inte minst sant!



Hoppas du införskaffat kameran nu så vi får se lite partypics!



Ha d nice....kram

2010-06-12 @ 01:56:26
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Pappa jonny

Vad ni e Goa!! Saknar er :)

2010-06-12 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0