Midsommar och sånt

I fredags anlände pappa & co här i Byske. Alltså Marianne, Theodor, Sigrid, Daniel och Niklas. De har hyrt en stuga på campingen. Midsommarafton firades på Platsen i Båtvik. Grillning, mysig eld, dans runt midsommarstång, myggbett till förbannelse.... :) Trevligt var det!

Niklas blev direkt bästis med Sandras stora hund Thällo då han råkade bjuda honom på en kotlett... Valle har varit lite sjuk med feber så myggen har älskat honom. Stackarn var som en prickigkorv igår. Han har också varit mycket ledsen när mamma har hållit andra barn. Som om man hellre skulle ta med sig ett annat barn. Lillkillen..

Här har varit fest i dagarna tre, ja för min del i varje fall, så idag har jag försökt vila upp mig litegrann. Ja, sovit bort halva dagen med andra ord. Få se om man ska få nåt gjort eller om dagen bara ska förpassas i glömska. Finns ännu fler foton men det får bli en annan dag.


Charmtrollet Astrid..


..Valle - formligen uppäten av myggen..


..midsommarstången..


..Valle kör pappa-bilen..


..jag, Johanna, Sandra, Helena..


..jag och Theodor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0