Sommar och såpbubblor

Idag var jag uppe tidigt med Valle. 06:30 närmare bestämt. Solen sken som om det var mitt på dagen - härligt! Så vid 9 var jag ute och sprang en runda. Innan dess var jag och Valle ute på en liten cykelrunda. Senare mötte vi Evelina och Alma nere vid Byske-campingen där vi hoppade studsmatta och badade i barnpoolen. - roligt! Nyss var vi på middag hos Jimmy och Johanna och käkade porterstek - galet gott! En riktigt bra dag med andra ord.

Vi har även hunnit med att smälla upp en liten pool i Agnetas trädgård. Jag har nämligen lite bekymmer med att vara ute med Valle - han bara sticker. Ut på vägen, grannens tomt, rycker i bildörrarna, kastar sten på gräsmattan. Och med tanke på kanonvädret har jag ingen lust att vara inomhus. Så nu ska här ske distraherahering av 1,5-åring... :)

Ikväll väntar troligtvis en film jag fixat hem Pay it forward. Jonny har sett den tidigare, men inte jag. Har ni sett den?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0