Tradera och virkade kakor

Såååå... Min stora affärsidé att sälja massor med saker på Tradera har börjat. Jag har skapat ett konto och lagt ut några prylar. Fick sen snilleblixten att lägga ut cupcakes... Låter möjligtvis lite skumt, men If you never try, you'll never know. Alltså att man bakar dem vid ett vinnande bud. Har sett folk som bakar småkakor på beställning på Blocket liksom. Måste ju prova.

Så sökte på några annonser för att se om det överhuvudtaget finns några sådana. Men det enda jag snubblar in på är annonser med virkade kakor. Alltså, säga vad man vill om att sälja bakverk och posta genom landet, säg är det då inte skummare med sydda kakor? Seriöst, vad i hela världen ska man ha dem till....? :)

Alltså, jag undrar inte för att vara dum med någon, utan...

...jag fattar faktiskt inte varför?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har oxå funderat över detta med virkade bakverk. Men jag läste på ngn tjejs blogg häromdagen att hennes dotter använder dem i sin lekstuga när det ska serveras "fika" där.



Tänkte troligast boka studion veckan efter midsommar då ni är här uppe :)!

2010-06-01 @ 23:07:39
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0