Field of Russel!

Egentligen hade jag inte tänkt åka till Norrland förrän till sommaren och fira midsommar. Så någonstans inom mig hade jag blandat ihop allting och förväntat mig sommar nu... Ungefär chockad av kylan (-1) har jag knappt gått utanför dörren sen jag kom hit. Igår bakade jag lite cupcakes som blev goda. Körde rubbet, bittermandel i smeten, färskost inuti, frosting på toppen och godis ovanpå. Måste få med allt som finns... :)

Idag har vi tagit en liten promenad och rastat Sandras hundar. Får se om det blir någon ridtur för mig och Sandra ikväll. Strax blire promenad med Sofia. Igår kväll slutade det snöa. Man kan numera faktiskt gå ut, även om det blåser lite grann. Begriper inte hur jag överlevt -20 i vintras... Sommar tack! Nu.


Min favoritblomma! Lupin. Eller Russel som den heter på engelska, nåt jag just lärde mig.. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det känns tyvärr som att det är ett tag fram till att sommaren ska anlända hit. Men bara solen är framme så är det rätt ok ändå.

2010-03-30 @ 09:54:40
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0