High school reunion

Såå... Det har alltså dumpit ner en klassåterträffs-inbjudan i min brevlåda (eller i mammas brevlåda för att vara exakt, men ändå). Alltså återträff för 9:orna som gick ut i Kålltorp år 2000. Mina tankar om detta har vandrat från....

"Klart jag ska gå! Men alla kommer undra vars min karriär är!"

...via....

"Vad fan ska jag där o göra? Ingen kommer prata med mig!"

...till...

"Klart jag ska gå! Om ingen vill prata med mig så får det väl vara så."

Så just nu har jag bestämt mig för att gå. Men helt galet. Vad borde man ha hunnit med de senaste 10 åren?!? Jonny säger dock att det inte är någon tävling. Men på ett sätt är det väl det... Am I right?


Kommentarer
Postat av: Jullan

Klart du ska gå! Jag ska också gå, så du har ju mig å prata med. Å det lär säkert vara i alla fall några där som är mer misslyckade än vi, hahaha!

2010-03-16 @ 16:14:10
Postat av: Cathrine

Det ÄR en tävling, jag var i australien på min återträff och det en massa spännande historier om mig i min frånvaro och alla var grymt impade, haha!

2010-03-17 @ 23:20:48
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0