Idag

Idag ska jag plugga ryska som om där inte fanns någon morgondag. För jag har kommit på vad jag ska bli när jag blir stor - utländsk diplomat! Ni vet, dom som får parkera var fan dom vill utan att få böter. För böter fick jag igen igår, 800 spänn för att stå för nära en korsning (vad är det med mig o korsningar?!). Blir galen för mindre. Jag kan komma på tusen saker jag hellre hade gjort för dom pengarna.

Dom jävlarna till p-vakter måste ha provision. Och jag är övertygad dom förföljer mig. Being paranoid doesn't mean they're not after you.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

blå nummerskylt får du då! Bara att börja plugga franska då...

2010-03-03 @ 14:53:19
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du skulle nog bli rik på att inte ha bil ;)! Böter är nog bland de tråkigaste utgifterna ever!!! Lycka till med ryskan...kram

2010-03-04 @ 11:14:01
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0