Life without a car :)

Idag blev en bra mycket längre dag än först planerat... Valle vaknade kl 06:00 och det hör verkligen inte till vanligheterna! Och tji fick jag för att ha honom bredvid mig i sängen (eller soffan för att vara exakt, då vi pga min ryska sov hos mamma) för han hällde ett glas vatten över mig! Och kastade ut min telefon för trappan så den gick i 4 delar typ... :)

Sen har vi haft fullt upp. Först promenad till BVC, sen promenad till Fina o plugga matte, sen promenad hela vägen hem till oss i Finas sällskap, sen middag hos mig med Miranda och Sigrid. :) Mycket trevligt! Trodde aldrig jag skulle orka med allt, men var roligt att hitt på nåt för en gångs skull. Sen borde jag verkligen satt mig ner med ryskan. Men det har jag absolut inte gjort, snarare geekat framför datorn o sen pratat lite med Jonny...

Lite dött på foto-fronten här märker jag. Men lovar skärpning. Har fotat en del, bara inte idats lägga upp dem...... Kanske imorn? Vågar dock inte lova nåt.... :) Kan ju bli så att latheten tar överhanden... Igen. :)

Imorn ska jag även få hit bilen igen, pappa har haft den ett tag, och det ska bli grymt skönt och okomplicerat kan jag lova.. Allt blir ju lite av ett projekt när man ska ha med ALLA saker åt Valle och även mig själv, och rymma allt på vagnen... Kändes som om jag packat ett Australien-bagage igår bara för o sova hos mamma.. Och nu: sängen.. Zzzzzzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0