Livskvalitet

Livskvalitet var för mig i fredags att ha barnvakt över natten utan att ha något speciellt planerat. Alltså skulle slappa och bara ta det lugnt. Men istället städade jag lägenheten och skurade golven... :) Mama to the bone alltså.. :) Skönt med lite sovmorgon dock.

Sen var jag ute och sprang 8:an också. Mäkta imponerad av mig själv måste jag erkänna! Nog för att det gick väldigt långsamt så tog jag mig hela vägen runt utan att bryta av till "skritt" haha.... Sprang Tjärnet runt x2 i tisdags också (5,6 km) fast där fick jag promenera en hel del pga is. Det skumma var att jag igår ändå inte var helt slut, snarare upprymd! Så detta skall göras om snarast!

Idag hade jag också barnvakt ett par timmar då jag och Fina åkte till stan. Var inte så kul dock med tanke på modet som är just nu... Hittade ingenting jag ville ha! Provade lite baddräkter men tror inte dom är gjorda för folk som mig som är längre än medel.

Nu har vi varit hemma en stund och ska bara vara hemma ikväll. Valle hostar en hel del och är lite gnällig. Få se om jag ids plugga nån ryska eller om vi bara har lilla familje-myset framför My Name Is Earl....

Förresten vad tycks om denna designen? Orka fixa nåt själv när det fanns så många fina färdiga att välja mellan! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0