Sommaren 2010

Jag har stora planer för sommaren 2010! Har anmält mig till två kurser som jag hoppas hinna med båda två. Distanskurser är de båda och jag är faktiskt ganska tidigt ute för anmälan! Allt för att plocka högskolepoäng så jag någon gång i framtiden kan plugga med CSN-lån.

Den ena kursen heter Dataanalys Och Statistik och den andra hittade jag just info om, den heter Att Skriva För Webben Och Interaktiva Medier... Den senare är på 7,5 HP och där lär jag mig alltså att blogga! :) Kalas.. Sen är det verkligen skärpning om jag någon gång ska börja skriva på den där romanen jag vill plocka fram ur byrålådan och publicera... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, det var ambitiöst! Men du statistik...det lät inte vidare kul. Fast den andra kursen verkar spännande. Hoppas du kommer blir antagen!

2010-03-22 @ 23:15:17
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Cathrine

en kurs där man lär sig blogga, smart val! Tack för tipsen om att ladda upp bilder veckovis, kanske skulle ge mig på ett försök :)

2010-03-23 @ 09:56:43
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0