Veckan som gått

De senaste dagarna har varit seriösa slappardagar! Men nu är det äntligen fredag och jag ska ut med jobbet ikväll! Inte för det är nåt speciellt med fredagar när man inte jobbar, men ändå! :) 

Jag och Jonny har bråkat och skrikit, blivit sams och varit ovänner. Jag har skolkat från ryskan med mera. Man kan ju bli helt slutkörd för mindre! Men nu är allt bra. :)

Efter BodyPump i måndags har jag haft sjuuuk träningsvärk i dagarna tre och varken velat eller kunnat göra nåt i träningsväg. Idag blir det dock en promenad innan bowlingen ikväll. Jag har tur att vi ska ut med jobbet här i Gamlestaden så det blir riktigt nära hem. För mig vill säga, som är för lat för att promenera långt och för snål för att åka spårvagn.

Men även om man inte lämnar lägenheten på flera dagar så kan man hinna med många saker. Förutom otaliga timmar framför FarmVille så har..........


...Valle klätt ut sig till polis och posat framför kameran......


....Jonny har legat på soffan.........


........Fina och jag har ätit ute och druckit vin......


.......Valle har duschat med pappa....


.......och jag har bakat cupcakes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0