Beautiful push bike

Idag bar det av till BILTEMA för inköp av en efterlängtad cykel! Kändes riktigt bra att köpa en som inte var monterad då den lätt gick in i bilen (annars lite av ett projekt att handla cykel, inte bara barnvakt utan även skjuts till affären). Att montera den var dock ett projekt mer tidskrävande än vad jag först anat.

"Lite händig" trodde jag man var då man fick ihop en IKEA-möbel typ. MED bild på varan i fråga. Men riktiga ord. Dynamon, framgaffel, mutter, bla bla.... :)

5 timmar tog det att få ihop eländet, och jag hade redan ångrat såväl snålheten att ha vägrat betala 250 kr för montering samt tappat all cykellust som någonsin existerat. Den största frågan var väl egentligen varför jag inte köpte den då Jonny var här... (?) Men då den stod färdig i min mors kök var jag inte bara stolt utan även helnöjd! :)


Underbar..!

Annars händer inte mycket mer än att jag sitter med en stor fet snus under läppen och försöker att inte le (det gör jätteont!) i syfte att minska min rökning vilket ska leda till bättre hy och bättre ekonomi. :) Och lyssnar på Kenny Rogers. Och undrar hur man egentligen någonsin orkat jobba... Blir ju helt slut av att vara ledig... Att vara helt slut är dock inget skäl till att gå och lägga sig. Här ska plöjas tv-program.. :) Eller är det syndromet av att ju mindre man gör, desto mindre vill man göra jag drabbats av...? Möjligt.


Bildbevis! Min bror städar! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men kolla då...du ljög ju faktiskt inte :)! Fast det trodde jag aldrig heller. Det ut att vara ett riktigt vrålåk! Cykla lugnt nu...

2010-05-05 @ 00:22:23
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jätteschysst cykel ju och pluspoäng för montering! Ang aussie, tror det finns på åhléns och kicks, såg det även på rusta idag. Och du, glass kan man äta året runt ;)

2010-05-05 @ 19:44:26
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0