Buss, lexikon och trappor

Igår åkte vi buss från stan hem till mamma. Första bussfärden någonsin med barnvagn! (För mig, Valle har åkt tidigare.) Det var något jag fasat för länge, men det gick helt galant. :)

Idag har vi hunnit med lite shopping i Allum. Present till Sigrid och ett efterlängtat ryskalexikon till mig. Har nu läst 12 lektioner utan lexikon, varav de typ 9 första utan vetskapen att man borde ha ett... Så NU kanske jag kan lära mig lite ord.

Min älskade fina lilla Valle ramlade förut nedför trappen ut på altanen... Helt blåslagen typ. Stora såret vid ögat och näsblod... :S Min stackars lilla prins! Det värker i mamma-hjärtat. Men var inte såå allvarligt för nu verkar han må bra. *snyft i alla fall*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars lille vännen :( Skönt att det gick bra iallafall!

2010-05-11 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0