Cookies and cream

Mors dag har varit en mysig dag. Jonny var med Johan och kollade crosstävling så jag och Valle cyklade en sväng. Närmare bestämt till mataffären för att sen leda cykeln, fylld av Valle och kassar, hem. Sen var Valle en sån god son och sov 3 timmar så mamman fick fixa med sin gård på Farmville. :)

Mamman och pappan skickade sonen till mormor för att själva ta en springtur runt 8:an. 46 minuter är nytt rekord för mig! Jonny hann dock förbi mig. Jag hade egoistiskt nog hoppats han inte skulle orka runt... :P Och visst är det någorlunda skönt att springa, ni vet den fina gränsen mellan njutning och smärta typ. Men kan ju skippa illamåendet jag drabbas av direkt efter. :S

Detta är även dag 1 med mitt nya protein- och näringspulver från Herbalife. Det ena med smak av Cookies and Cream, kan ju knappast bli fel eller? :) Återkommer med resultat om där blir några. Eller säger jag alltid så? Och sen faller projektet i glömska, haha.


Shakern smakade som de här ser ut... :)


...och Herbalife heter märket som är början på mitt nya liv

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad du är duktig som springer så mkt! Men jag har faktiskt oxå börjat kämpa i löparspåret (ok, bara en gång men det ska bli fler). Några 8 km är dock vääääldigt långt bort tills jag kommer runt. Mina typ 4 km känns som rena döden! Men du pulver??? Varför???



Koutsläpp...stor bondgård 1,5 mil härifrån där de släpper ut kossorna på grönbete. Men som jag skrev så var det dåligt drag i kossorna och därmed ingen höjdare att se! Agnes tyckte däremot att det var spännande!

2010-05-30 @ 23:59:40
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0