Джонни [jonny]

Idag har varit en lång dag. Solen har skinit som den vilde. Jag var uppe 05:00 sharpe (eller hur det nu var, möjligt att där var en 20 minuter lång snooze, men ändå) och jobbade till 12. Morfar hade 80-årskalas kl 13 så där var vi i stekande värme och åt smörgåstårta och prinsesstårta. Middag hos mamma har vi också hunnit med. Såå mätt.... Zzzz.

Hatten av för alla 58.000 personer som var anmälda till att springa Göteborgsvarvet i värmen idag..... 21 km, en halvmara, genom hela staden i stekande sol. Däribland min käre far. Hoppas det gick bra! Har inte hört av honom än. Satt och kollade kartan över turen i tidningen - helt sjukt långt. Utan att överdriva kan jag säga att jag springer 8 km utan problem, och det på 48 minuter. Men 2,5 gånger så långt? Jag vill dock springa varvet någon gång... :)

Vi har ju besök av Valdemars farmor. Eller ja, vi har kvartat in henne hos mamma. :) Så Valle sover över där inatt, liksom igår natt. Skönt med sovmorgon. Jag hade dock storartade planer på att gå på den Gigantiska Spontanfesten som gjort pr på Facebook. Men Jonny var måttligt intresserad. Och jag kan väl erkänna jag lätt lät mig övertalas till en lugn hemmakväll istället. :)

Härnäst blire ett glas vin med min karl... Mys!



Nya kläderna.. (don't you just love the shoes!)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

mkt snygg rygg på linnet! och jag tror bestämt jag känner igen dom där skorna....

2010-05-23 @ 10:19:52
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Bea

Schnyggt linne =)

2010-05-31 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0