Valborgs och så

Vi hade en riktigt rolig Valborg i år. Var först inne i stan och kollade Chalmerskortegen. Skoj fast kunde varit bättre väder än ösregn. :S Sen förfest hos Nadja och efter det mötte vi upp Angela och gick till australiensiska puben Dancing Dingo där Finas bror jobbade. Miranda och alla hennes vänner var där också.. Riktigt lyckat!

Igår hade vi Miranda och Johan över på middag. Alla var lite slitna efter Valborg dock men var trevligt. Vi fick en snilleblixt att istället fösa in alla gäster i köket då Valle somnat, så drog vi in vagnen i köket så Valle fick sova ifred där istället. Kalasbra! :)

Nu har Jonny just åkt till Norge igen så vi är själva. Valle ligger ute och sover, solen skiner nåt otroligt så jag sitter som vanligt inne och geekar framför datorn.. :) Ska städa i ordning här och sen sticka till farmor och farfar och fira Sigrid som fyller 15 på tisdag.. Någon som har presentförslag? Köper nog inget idag, utan ger det på tisdag. Hon har hjälpt mig mycket med Valle så tänkte lägga lite extra pengar på hennes present.

Men antar att en 15-åring egentligen bara vill ha pengar.... :o)

Och just ja! Vi var på Barnpalatset och busade med Theodor i fredags.. Fast 1-åringarna var nog liiite små för bollhaven och borgen att klättra i, men jag hade mitt livs tid där uppe.. Haha.

Sen efter många turer fram och tillbaka om återträffen med skolan 10 år efter 9:an hade jag senast bestämt mig för att inte gå. Främst för att de jag umgicks med på den tiden redan bestämt sig för att inte gå. Valborgs var sista anmälningsdag men nyss fick jag ett ryck och bokade mig ändå... Så wish me luck! Nervös är bara förnamnet... :) Men det är väl charmen med livet, att man hela tiden ska utmana sig att göra det man är rädd för---


Lånar fordon på gården gör mammas boll...


...så här kan man också le på foton...


..gruppfoton! Jag, Jonny, Nadja och Miranda. Blandat.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Presenttips: presentkort nånstans?

Fina bilder, du ser jäkligt fit ut!

2010-05-02 @ 16:42:50
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0