10 000 steg?

Med 6 veckors utmaningen kommer den stora frågan hur många steg jag egentligen går på jobbet? Tydligen sjukt många. Skulle önska stegräknare i julklapp om det inte var för att jag redan fått två st som jag slarvat bort innan jag provat den. Hur som helst räknas inte jobbet ändå eftersom träning är det jag gör utöver den vanliga sysselsättningen.

Har inte hunnit skriva så mycket om utmaningen. Men det betyder inte att jag inte tänkt på den. Och jag håller koll. Ska berätta mer när jag huggit in på maxtesten men är lite mycket distraktions just nu....

Hur som helst tänkte bara tipsa om dessa sidor, lika mycket till mig själv som för andra (läs Miranda), de kan vara till bra hjälp:

http://www.stegraknare.se/omvandla
http://www.stegklubben.se/

Stulet och inspirerat av Maya. Nu: Heroes innan jag ska sova som jag borde gjort för länge sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0