Flyga drake

Miranda var och hälsade på oss ikväll. Vi gick en kvällspromme, busade massor med Valle tills han självmant ville gå och lägga sig och kollade på Flyga drake. Sjukt jobbig film om situationen i Afghanistan. Eller ja, kanske ett livsöde snarare. Men riktigt bra!

Vi fick även filmat lite lekar här i vardagsrummet. Bland annat hur en gigantisk boll gjorde stora studsen, först på nya datorn men även på Valle. Bus på hög nivå alltså. Skrattade så jag fick ont i magen. :)

Imorgon väntas kalas för vår fina 2-åring!!

Moster visade hur man kan hoppa i sängen..

...:)...

..Valle kan också..

..min sötnos..

..13 timmars rökfrihet firades storstilat

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis Valle på födelsedagen! (Han läser väl kommentarer hoppas jag) Vad nyklippt och fin han är! Mina barn har blivit klippta rätt så ordentligt också, men av andra små små anledningar. Har du tänkt sluta röka?

2010-11-06 @ 07:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0