Lyxfällan

Hej hej här var det fullt upp. Fullt upp med projekt på jobbet plus att vi fått massor att göra och jag vikarierar för en annan person också. Fullt upp med mina små-projekt här hemma, bland annad Projekt styra upp min ekonomi. Har börjat kolla på Lyxfällan där man får smarta tips. Känner sig dock som man har stenkoll på sin egen ekonomi om man jämför med dessa personer som helt gett upp och har typ 100 kronofogdekrav och vägrar öppna sin post. Intressant - var finns dessa personer liksom?

Annars är jag mest irriterad över folk som lägger sig i mina planer, och gruvar dem. Jag menar, ifall jag har lust och resa, vad är problemet? Är det för att jag är mamma eller är det för att jag är tjej? Jag förstår visst att det är en viss skillnad i att resa i arbetet och resa på semester. Men det är ju jävligt lätt att säga, för någon som själv reser jorden runt i sitt arbete. Och jag är nämligen helt övertygad om att detta är mitt liv. Och att jag gör precis vad jag vill med det.

Häromdagen kom stooooora paketet till Valle från släkten i norr!! Tack så mycket!! Fina grejer. Valle har inte ens hunnit kolla på alla saker, än mindre prova alla kläder, men en viss Bamse-bok har blivit favorit. :)

Någon börjar få ganska långa smala ben, eller vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att han gillade grejerna. Jag förstod att boken skulle bli poppis :)! Kläderna, anar jag kan va i minsta laget (fanns inga större i Ske-å), kan du byta på ngt Lindex i Göteborg. Du behöver inget kvitto för det.



Lyxfällan är ett av mina favvoprogram med. Fattar inte att det är på riktigt ibland, haha.



Vilken UNDERBAR video på födelsedagsbarnet förresten.



kram kram

2010-11-12 @ 09:40:11
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Äsch, andra får tycka vad dom vill. Känns det rätt i magen så har man gjort rätt anser jag :)

Oj, vad stor han har blivit lilleman!

2010-11-12 @ 18:09:41
Postat av: farmor

Men du så långa smala ben är vinkeln som gör det eller har han verkligen tappat sina valkar, go är han åndå.

Roligt att han gillade boken hoppas att dem andra sakerna också blir populära.

Kram på er

2010-11-12 @ 19:18:56
Postat av: Sandra

Vad kul att paketet kommit fram, hoppas bara kläderna passar. Oj, vad smal han ser ut att ha blivit! Och söt som socker som vanligt! Hoppas allt är bra med er, ta hand om varann nu så ses vi ju snart.

2010-11-12 @ 20:02:01
Postat av: Cathrine

Res på, jag är av helt samma åsikt! Vad jag vet så får man ett liv så det är bara att göra det mesta utav det :)

2010-11-15 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0